[Pardus-kullanicilari] Kaffeine Çöküşü

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
25 Eyl 2007 Sal 22:25:35 EEST

Hakan bey orada söylediğiniz değer "1" :) öntanımlı olarak öyle sanırım
değiştirmedim zaten.
ve Selim bey dediğim gibi ben o programla mp3. ogg vs. yapıyorum :) benim
şikayetim Kaffeine ile yapamama. Şimdi diyeceksiniz e yapıyorsun ya ne
istiyorsun belki ama Neticede bu bir hata belirttiğim gibi ne olduğunu ve
çözümü var mı acaba diye sormuştum. Hata kaydı girdim henüz cevap gelmedi
gerçi bakalım bekleyeceğiz artık. Teşekkür ederim ilginize.

İyi Çalışmalar

25.09.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: