[Pardus-kullanicilari] Kaffeine Çöküşü

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
25 Eyl 2007 Sal 22:13:01 EEST

Tabii ki hata :) onun için de hata kaydı açabilirsiniz ;) En azından
hata çözülene kadar elinizde bir alternatif var artık :)

KAudioCreator' da "Ayarlar" menüsünden "KAudioCreator' ı Yapılandır" a
tıklayıp, "Dönüştür" kısmında, "Aynı anda dönüştürülecek parça sayısı"
değeriniz nedir? Eğer 1 den farklı bir değer ise, sistemi
kilitleyebiliyor. Ben bir keresinde 11 değeri girmiştim ve sistem
tamamen kilitlenmişti.