[Pardus-kullanicilari] RE: Wine programlarında başlama hatası

kartal kala bjk1903x at hotmail.com
25 Eyl 2007 Sal 21:21:24 EEST

________________________________> Date: Tue, 25 Sep 2007 21:16:13 +0300> From: necmettin.begiter at gmail.com> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Wine programlarında başlama hatası>> 25.09.2007 tarihinde Mevlüt KOÇAK> yazmış:> Merhaba,> Menüden veya masaüstündeki kısayolu kullanarak wine ile kurulmuş> programları çalıştırmak istediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum.> konsoldan wine-start komutunu verip açılan wine dosya yöneticisinden> programı bulup çalıştırdığımda bir sorun çıkmıyor. Hata bende mi? Yoksa> hata kaydı girelim mi?> Wine ile kurulmuş programları, kısayoluna sağ tıklayıp "Wine ile çalıştır" dediğiniz zaman bu problemi yaşıyor musunuz?

Aynı sorunu ben de yaşadım. Çözümü ise Wine ile çalışan programı silip tekrar kurmakta buldum. Kolay gelsin iyi günler.

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview