[Pardus-kullanicilari] Güncellemeler Toplu Paket Yapılsa Çok Süper Olacak

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
25 Eyl 2007 Sal 15:42:59 EEST

25.09.2007 tarihinde Örsan Akc <ghostrecontr at hotmail.com> yazmış:

> Arkadaşlar bu güncellemeleri zorunlu kılan nedir bir paket yükseltmek
> istediğimde tüm yeni güncellemeleri indirmemi istiyor. Kotalı kullanıcıyım
> ve elimde sadece felis cd si var haftada bir windowsa format atan birisi
> pardusa ne kadar atar bilemem ben pardus u server olarak kullanmak istiyorum
> ne yapabileceğini görmek istiyorum sadece 3 paket için 300 e yakın paket
> indirmemi istiyor. biliyorum güncellemelerle daha stabil olacak. bu
> güncellemelerle başım dertte bundan sonra cracal carcal için güncelleme
> paketlerinden ziyade birde benim gibi kullanıcılar için 200mb de bir toplu
> [...]

Bulunduğunuz şehirdeki insanlardan bu konuda yardım isteyebilirsiniz,
pek çok kişi paketleri herhangi bir aksilik olasılığına karşı diskte
tutuyoruz.

Ayda bir 200MB size çok gelmemeli. Kotanızın %10'undan azı, ki yakında
fark (delta) sistemine geçildiğinde güncellemelerin toplam boyutu 2
haneli sayılara düşecektir.

Üstelik sunucu (server) olacaksa zaten kotalı internet kullanmak pek
anlamlı gelmiyor (tabi ne sunacağınıza da bağlı).