[Pardus-kullanicilari] Pardus açılmıyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Eyl 2007 Sal 13:18:48 EEST

Sayın Yasin Bey
Bulunduğunuz Pardus da ev simgesine tıklayın açılan tablonun sol kenarın alt
tarafında yıldız a tıklayın depolama ortamına tıklayın 3 bölüm göreceksiniz
bunlardan ilk yüklediğiniz açılmayan bölümü seçip boot klasörüne tıklayıp
açın açılan dosyalardan grub dosyasını tıklayarak açın açılan tablodan
grub.conf dosyasını tıklayarak açın burada pardus grubunu göreceksiniz
ekranın sağına doğru bunu kaydırın alt+F2 ile açılan pencereye kdesu kwrite
/boot/grub/grub.conf komutunu girin size yönetici parolanızı soran pencere
açılacak parolanızı girin enterleyin  işlem yapacağınız grub yazılımı
açılacak isterseniz ekranın kenarına kaydırdığınız eski grub daki Pardusu
tarayarak kopyalayıp mevcut grub dosyasına yapıştırarak veya ordaki eski
Pardus grubunu aynen yazıp kaydedip çıkın artık açılmayan bölümüde grubunuza
dahil etmiş oldunuz.Kolay gelsin
Dikkat grub yazılımını elle geçirirken tek satırda olan bölümü gördüğünüz
gibi iki ayrı satır gibi girmeyin yoks grub işlevini görmez
1 nci satır    title parsus 2007.2 Caracal Caracal
2 nci satır    root /(hd0,x)      x pardusun kurulu olduğu bölüm
3 ncü satır   kernel  (hdo,x) /boot/kernel-2.6.18.8-86 root......olarak
devam eden üç satırlık kısım tek satır olarak yazmaya devam edin
4 ncü satır    initrid(hd0,x)/boot/initrmfs-2.6.18.8-86