[Pardus-kullanicilari] Genis ekran lcd ile pardus kurulum problemi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Eyl 2007 Sal 12:16:22 EEST

Barış Bey
Samsung 940 BW 19" widescreen ile aynı Fb.nın go olarak çıkardığı 19" TFT
LSD ekran 1440x900 ekranlar aynı yatay dikey algılama ile alakası oladığını
düşünüyorum çünkü aynı ekranı sorunsuz kullanıyorum.Tahminimce ekran
kartınızdan kaynaklanan bir sorun olsa gerek.Birde Bu LCD ekranların iki
ayrı çıkışı var VGA ve DVI bu bağlantılarıda değiştirerek deneme yapmanızda
fayda var.Kolay gelsin

25.09.2007 tarihinde Baris KAPLAN <kaplan_baris at hotmail.com> yazmış: