[Pardus-kullanicilari] pardus 2007.2

Caner Güral cgural at gmail.com
24 Eyl 2007 Pzt 22:58:50 EEST

Merhaba,

DVD'de gelen Pardus 2007.2, ISO formatında yani kalıp haldedir.Onu eğer Nero
gibi bir paketin, içindeki Nero Burning ROM ile kalıp olarak yazabilirsiniz.
Hatta bakın, Pardus anasayfasında bununla ilgili birşeyler var:
http://www.pardus.org.tr/belgeler/iso_nasil.html

Umarım sorunsuz hallolur.

Hoşçakalın.İyi günler, iyi çalışmalar...

24.09.2007 tarihinde pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr <
pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr> yazmış: