[Pardus-kullanicilari] pardus 2007.2carecel carecel

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Eyl 2007 Pzt 21:41:16 EEST

Arkadaşım
Pc dergisinin verdiği DVD nin tamamı Pardus ise ve de Bilgisayarınızın sabit
diskinde boş bir partition varsa bu DVD ile başlatıp hangi bölüme kuracağını
elle skendim seçeceğim seçeneği ile kuruluma devam edin açılan disk
bölümleri tablosunda kuracağınız bölümü işaretleyip düzenle  yi tıkladıktan
sonra açılan pencerede ilk seçenek pardus zorunlu dosyalar seçeneği
işaretleyip ilerle dediğinizde size formatlayacağı bölümü tekrar hatırlatan
ikaz penceresinde seçtiğiniz bölüm doğruysa devam diyerek kurulumunuzu adım
adım devam edin.Eğer Pc dergisi eki olarak DVD de bölüm bölüm Pardus ve
diğer programlar varsa Pardus iso dosyasını kaydedin kaydettiğiniz bu iso
dosyasını CD ye iso kalıbı olarak yazdırın ve az önce anlattığım şekilde bu
Cd den kuruluma başlayın.Eğer Sabit diskinizde boş ayrılmış partition yoksa
ilk önce winxp yi kompres edin.System resque veya bir başka bootable Cd ile
yeni bir bölüm yaratın akabinde bu bölümü winxp ile kontrol edin ve yeni
bölümü adlandırın (D veya F v.s gibi) daha sonra Pardus kurulum cd si ile
sistemi başlatıp kuruluma devam edin.Winxp de kompres ettikten sonra Pardus
cd si ile de yeni bölüm yartıp buraya kurulum yapmanız mümkün fakat riskli
birşeyler ters gittiğinde winxp deki tüm bilgilerinizi
kaybedebilirsiniz.Birbaşka seçenek ise Winxp deki bilgi ve
dosyalarınızı bir CD ye veya DVD ye
aktarıp winxp yi yaniden kurarken sabit diskinizin ne kadarına winxp
kuracağınızı belirleyerek winxp kurulumu bittikten sonra bilgisayarınızı
Pardus CD si ile başlatıp boş bölüme kurulum yapabilirsiniz.Kolay gelsin

24.09.2007 tarihinde esref.atay <esref.atay at mynet.com> yazmış: