[Pardus-kullanicilari] Lütfen acil yardım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Eyl 2007 Pzt 17:52:22 EEST

Arkadaşım
Sürücüden kastınız aynı bilgisayarın sabit diskinin boş bölümüne mi
kurdunuz.Eğer aynı sabit diskin farklı bölümüne kurduysanız Alt+F2 açılan
pencereye kdesu kwrite /boot/grub/grub.conf komutunu girin size parola
soracak yönetici parolanızı girin  açılan grub ortaya çıkacak bu açılan
tabko dursun home (ev) tıklayıp açın açılan bu tabloda disk bölümlerinden
grubda olmayan eski pardusunuzun olduğu bölümü seçin açılan tabloda boot
dosyasına tıklayın açılan pencerede gruba çift tıklayın müteakkiben
grub.conf dosyasına çift tıklayıp açın açılan grub dökümanından Pardus
grubunu farenizle tarayıp sağ tuş ile kopyalayıp komut vererek açtığımız
gruba yapıştırıp kaydet seçeneği ile çıkın artık grubunuzda 2 Pardus ve
winxp açılışı için kullanımınıza amade.Kolay gelsin