[Pardus-kullanicilari] Samba paylaşımı

selim selim.demircan at gmail.com
24 Eyl 2007 Pzt 10:49:32 EEST

Merhabalar;
Arkadaşlar yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Kamuda çalışmaktayım ve
pclere pardus kurduk. Ağ yapılandırmasını yaptım ve sambanın paylaşımınıda.
# service samba on ve # service samba start komutlarını konsoldan
çalıştırdım. Bilgisayarlar birbirlerini görüyorlar ama dosya transferi
yapmak istediğimde her iki bilgisayrada da aynı hata raporunu alıyorum.
Yetkili izin yok diye. Oysaki izinleri verdim. Eksiğim veya hatam nerede
bilemiyorum bilgi ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. KOlaylıklarla
dolu bir hafta olması dileklerimle