[Pardus-kullanicilari] Pisinin logu var mı?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
24 Eyl 2007 Pzt 06:46:41 EEST

22.09.2007 tarihinde Montserrat <mhackmail at gmail.com> yazmış:
> Bugün pardus 2007.2 isosunu indirmeki için bilgisayarda biraz yer açayım
> dedim. Pisi'yi açtım işime yaramayacak şeyleri seçtim. Ama tema falandır
> diye artwork'ü seçmişim. Bağımlılıklarından dolayı kdebase kalmış ve
> onun bağımlılıklarından dolayı bilimum kde programlarını kaldırmışım. Bu
> kediciğin logu falan var mıdır neler kalkmış göreyim? İlk defa konsoldan
> kaldırmadım bir şeyleri liste olarak göreyim diye başıma dert açtım :D

Aklınızda olsun, konsoldan bir paketi kaldırmak istediğinizde, o paket
yüzünden kalkacak başka paketler varsa, onlar liste olarak size
sunuluyor ve "bağımlılıklar yüzünden kaldırılacak ek paketler var,
demek etmek istiyor musunuz?" diye soruyor. Yani aslında kaldıracağı
paketleri size zaten söylüyor.

Aynı şeyi grafik arayüzle (kedicik diyorlar ya hani) yapmak
istediğinizde de size a adet ters bağımlılıktan ve bilmem kaç adet
paketin kaldırılacağından bahsediyor. [Yine] yani aslında kaldıracağı
paketleri size zaten söylüyor.

Demek ki neymiş, okumadan evet demek istenmedik sonuçlara neden olabiliyormuş ;)