[Pardus-kullanicilari] güvenlik

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
23 Eyl 2007 Paz 14:36:53 EEST

23.09.2007 tarihinde nevzat gulec <nevzatgulec at yahoo.com> yazmış:

> pardus bankacılık işlemlerinde ne kadar güvenli?

Cevap: Oldukça.

Aslında bakarsanız en güvenli sistem olmayan sistemdir, o yüzden hiçbir
sisteme tam güvenli diyemeseniz de, bilgisayarınızdaki Pardus'a fiziksel bir
müdahale (keylogger vs.) yapılmadıkça Pardus oldukça güvenlidir. En azından
windowstaki trojan virüs tehlikesi yok.

Şahsen ben windows üzerinden asla bankacılık işlemi yapmıyorum. Hep pardus
üzerinden. Bazı bankalar firefox uyumsuz olabiliyor, o zaman ben de  ya
(güvenliği biraz düşürse de ) ies4linux kullanıyorum ya da  o bankayla
ilişiğimi kesiyorum.