[Pardus-kullanicilari] Yazıcı kurulumu

sinan inan sinaninan73 at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 23:49:55 EEST

   Söz konusu sürücüleri pardus altında kullanmanızda hiç bir sakınca
yok.Ama öncelikle yazıcınızı tanıtmayı  KDE altında yapmayı denemelisiniz (
Tasma >>Çevre Birinleri >> Yazıcılar...) Başarılı olmazsa sürücüleri elle
yüklemeyi denemelisiniz (teorik olarak çalışacaktır :))
   Rpm dosyalarını tar.gz yaptıktan sonra  elde ettiğiniz dosyaları elle
ilgili dizinlere kopyalamanız gerekecektir.Bunu yaparken root olmanız
gerekeceğinden çok dikkatli olmalısınız , kopyalarken var olan dizinleri
silmeyin içindeki dosyaları sisteminizdeki aynı adlı dosyaların içine
kopyalayın...

  Kolay gelsin.