[Pardus-kullanicilari] Pisinin logu var mı?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 22:54:21 EEST

22.09.2007 tarihinde Montserrat <mhackmail at gmail.com> yazmış:

> Bugün pardus 2007.2 isosunu indirmeki için bilgisayarda biraz yer açayım
> dedim. Pisi'yi açtım işime yaramayacak şeyleri seçtim. Ama tema falandır
> diye artwork'ü seçmişim. Bağımlılıklarından dolayı kdebase kalmış ve
> onun bağımlılıklarından dolayı bilimum kde programlarını kaldırmışım. Bu
> kediciğin logu falan var mıdır neler kalkmış göreyim? İlk defa konsoldan
> kaldırmadım bir şeyleri liste olarak göreyim diye başıma dert açtım :D
>
> Şu an artwork ve kdebase kurulu fark ettiğim anda geri kurdum. Baktım
> k3b amarok yakuake ve temalar kalkmış. Peki başka ne kalkmış olabilir?

şöyle bir şey denersek:

Selim at asus ~ $ pisi info artwork
Ters bağımlılıklar: kdebase

Selim at asus ~ $ pisi info kdebase
Bağımlılıklar:artwork cups cyrus-sasl eject fontconfig freetype
kdm-pardus-theme libcap liblazy libraw1394 mDNSResponder ntp-client
openldap-client samba kdelibs zorg hal dbus dbus-qt3 comar-api
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 56055402
Ters bağımlılıklar: kmplayer kaptan libkexif konversation crystal kdegames
kdetv digikam kdeartwork-screensavers ipodslave amsn-kde libkdcraw
kdeartwork-emoticons libkexiv2 kipi-plugins imaj-at tasma yakuake libkipi
kdemultimedia smb4k k3b kpowersave ksynaptics amarok kdegraphics ktorrent
kdepim kdeutils kdenetwork sysinfo kdebluetooth

yani artwork ters bağımlılığı olarak kdebase kaldırılmış kdebase
kaldırılınca da onun ters bağımlılıkları kaldırılmış.
bence yukarıdaki tüm paketleri kontrol edin. ama bazıları
(ksynaptics,imaj-at gibi...) sizde olmayabilir benim sistem için durum bu...

kolay gelsin...