[Pardus-kullanicilari] multimedya sorunu

senolg at netscape.net senolg at netscape.net
22 Eyl 2007 Cmt 22:49:45 EEST

 Hiç bir değişiklik yapmadım. Bir gün önce çalışan programların hiç biri çalışmaz oldu. Hatta denemek için depodan video lan oynatıcı adındaki programı kurdum. O da aynı şekilde çalışıyor. Kaffeini silip tekrar yükledim, herhangi bir değişiklik olmadı. Bu güne kadar hiç böyle bir sorun yaşamamıştım.
Sistem özellikleri: Hp compaq nx7010, 512 MB Ram, Centrino 1,6, Ati radeon9200
İlginize teşekkürler.