[Pardus-kullanicilari] Ağ yapılandırması

selim selim.demircan at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 11:03:22 EEST

Arkadaşlar Merhaba;

Ben bir kamu kuruluşunda çalışmaktayım Windows kullanırken pardusa geçirdik
tüm pclerimizi. Şu an karşılaştığım en büyük sorun ise ağ yapılandırmasını
yaptım. Windowstan çalışan pcleri görebiliyorum. Pardustan çalışanları
göremiyorken bir şekilde konsoldan su yazıp roota düştükten sonra  service
samba start yazdıktan sonra ağdaki pcleri görebildim. Lakin ağdaki pclerle
dosya alışverişi yapamamış olmam sıkıntıya düşürdü. Oysaki samba
yapılandırmasında paylaşıma izin vermiştim. Yardımınız için şimdiden
teşekkürler.