[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum

Şükrü Yılmaz sukruhty at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 04:32:33 EEST

hocam pardus sayfasınadan md5 ve sahalsum tıkladığım zaman
shalsum=

MD5sum=d1647146158d65c492aadeb86c75b87d  Pardus-Kurulan-2007.2.iso

Shalsum=74483f0b84c142bc0c8794bedfb808fee2ef4a6a Pardus-Kurulan-2007.2.iso
degerleri geliryor indirme download vermiyor diğerleri birlikte aç veya
diske kayıt et müsaadesi veriyor
gecen gun yine aynı olay windows üzerinde çalışırken indirmek istedim olmadı
bilginize arz olunur.saygılarımla
Şükrü Yılmaz

22.09.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: