[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum

Şükrü Yılmaz sukruhty at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 03:33:15 EEST

Selam Hayırlı Geceler Emre Hocam vermiş ldugunuz seri noları bulamadım ama
ben en son 3 gun evvel Canakkale unvrst. sayfasından ındırdım 2 adet
1- ISO Pardur kurulan 2007.2 Beta
2-ISO Pardus kurulan 2007.2 aynı tarıhte Uuntu ve ve ubuntunun diğer
versiyonlarınıda indirdim onlar kuruldu sadece Pardus kurulmadı ayrıca şu
anda size UBUNTU işletim sistemi üzerinden maill gonderiyorum ama bugun
yenıden guncelleme yapılmış ise bu sabah yeni den indirir yuklemeye
çalışırım.
Ayrıca RAID kurulu değil ama ANA kart uzerinde kurulu gelen Intel VIIV ev
içi Ağkurma ve TV bağlantı yonetim yazılımı matrirks yazılımlarını Manger
yazılımlarını kaldırdım yıne olmadı BIOS ayarlarında SATA -IDE ve HDCI var
sadece SATA olarak sistem harddiskleri tanıyor .bilgilendirmeleriniz ve
yardımlarınız için teşekkur eder başarılı çalımlarınızın devamını
dilerim.saygılarımla.
Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

22.09.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: