[Pardus-kullanicilari] Pardusta OCR li proğram

Montserrat mhackmail at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 01:15:43 EEST

Kediciğimize (pisi) sorsanız daha hızlı yanıt alabilirsiniz sanırım :)

Montserrat Montserrat # pisi sr ocr
2 paket bulundu
[yüklü]           gocr - Optik karakter tanıma programı (OCR)
[depo]            gocr - Optik karakter tanıma programı (OCR)
[depo]           ocrad - OCR (Optik Karakter Tanıma)
ocrad kurulu değil

gocr sanırım kurulu geliyor ve konsoldan çalışıyor. Diğer hakkında bir
bilgim yok :)