[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 20, Konu 153

HaRuN HaN harunhan at gmail.com
21 Eyl 2007 Cum 03:10:47 EEST

Üzücü bir durum :(
Burası bilgi, görüş paylaşım yeridir. İnsanları rumuzları ve isimleri ile
yargılamak yorumlamak eleştirmek doğru bir durum Değildir.! ve zaten okurken
dikkat edilmediğinden kaynaklanmıştır.
Fakat benim görüşüm bu tatsız durumu hiç yaşanmamış kabul etmek ve
paylaşmaya sorun çözümlemeye devam etmeyi öneriyorum. Saygılarımla...

21.09.2007 tarihinde pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr <
pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr> yazmış: