[Pardus-kullanicilari] xsane sorunu

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
21 Eyl 2007 Cum 01:18:43 EEST

Sorunumu hallettim ilgilenenlere teşekkür ederim...
Sinan İnan bey;

Bir kere bile görmediğiniz, konuşmadığınız bir insanı kullandığı lakabı
yüzünden ciddiye almayabilen bir insan olduğunuz için, sizi ciddiye
almayarak cevap bile vermeyebilirdim...

Burada lakaplar, mail adreslerine değil, Pardus kullanan ve saygısızlık
yapmadan, sorunu olan insanlar yazıp, cevap alıyor zannediyordum.  Bu öbekte
kimsenin, kimseyle özel bir diyaloğu olamaz, olmamalı da...

Bu maili de özelinize değil de, öbeğe atmamın nedeni bir daha aynı
tatsızlığı yaşamamamdır...
Lakabıma gelince,

lakabımın özel bir anlamı (saralı kel çırak) vardır. Göktürkçe'dir. Zaten
Divanü Lugat - İt - Türk'le uğraştığımdan, kendime, beni anlatan ve bir
benzeri daha olmayan bir ad buldum. Açıklarken de, utanacak veya çekinecek
biri de değilim. Bunu "herkesin" anlayabileceğini tahmin etmiyorum...

Saygılar,
TalgaNlı Çakrak BuşguT

21.09.2007 tarihinde sinan inan <sinaninan73 at gmail.com> yazmış: