[Pardus-kullanicilari] fareyi oynattıkça gelen ses

Hayrullah COŞKUN hcoskun at htm.name.tr
20 Eyl 2007 Per 21:36:21 EEST

Merhaba muhtemelen cdromun audio bağlantısı mainboarda taklı bunu çıkartın sesi almayacaksınız.Bu sorun sadece linux ile
ilgili değil windows da da aynıs orunları gördüm bunun sebebide cdromun audio çıkışı sanırım

Cihan Kaya yazmış:
> bende IEC958 anahtarını kapatınca da cızırtı geliyor. cızırtıyı kmixde
> giriş
bölümünde cd yi kapatınca önleyebildim. ancak öncedende devam eden cd
> motor sesinin gelmesi
durumu devam ediyor. aslında sadece lg marka cd rom'un
> motor sesini alıyorum. DVD writer da böyle birşey
olmuyor.