[Pardus-kullanicilari] xsane sorunu

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
20 Eyl 2007 Per 15:18:17 EEST

Merhaba,

Yazıhanedeki bilgisayara Pardus yüklemiştim.  Epson Perfection 1670
tarayıcımı,  Pardus  tanımıyor.  Xsane  yükledim, birkaç gün kullandıktan
sonra  yaptığım güncelleme ve program yüklemelerinden (resmi ve contrib
depoda ne varsa) sonra, Xsane başlangıcında tarayıcıyı seçtikten sonra
açılan arabirimlerin (önizlemeyi yaptığımız pencere) tamamı  açılmıyor.

Bu, neden olur veya herhangi bir programın yüklenmesi (kullanamasam da
compiz gibi mesela) bu hataya neden olabilir mi?

TalgaNlı Çakrak BuşguT