[Pardus-kullanicilari] Bir hata raporu...

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
19 Eyl 2007 Çar 10:38:24 EEST

Server bey yolladığınız resimde zaten sorununuzun çözümü bulunmaktadır.
USB Ext. Diskinizi enson güvenli şekilde umount yapmamışsınız  ( elektrik
kesintisi , doğrudan kabloyu çekmek veya windowsun düzgün kapanmaması
bu hataya neden olur ). Sorunu nasıl çözeceğinizi ordaki hata mesajı açıkca
uzun uzun anlatmakta. Yani ortada Pardusla alakalı bir hata mevcut değil.