[Pardus-kullanicilari] Pisi Paketi Yapmak

Armut Armut armuting at gmail.com
18 Eyl 2007 Sal 13:49:46 EEST

Burada anlamadığım şeyler var;

<BuildDependencies>
      <Dependency>kdebase</Dependency>
</BuildDependencies>

gentoo'dan baktığımda kdelibs diye bir bağımlılık vardı bende onu yazmıştım,
siz kdebase yazmışsınız, bunu ben nasıl bulabilirdim?

        <Files>
            <Path fileType="executable">/usr/kde/3.5/bin</Path>
            <Path fileType="data">/usr/kde/3.5/share</Path>
            <Path fileType="library">/usr/kde/3.5/lib</Path>
            <Path fileType="doc">/usr/kde/3.5/share/doc</Path>
            <Path fileType="localedata">/usr/kde/3.5/share/locale</Path>
        </Files>

Tamam bunlar dosyaların gönderileceği yerleri gösteriyor ama
actions.py'de hangi dosyaların nere gönderileceğine dair bir şey yok
pisi hangi dosyanın data hangisinin doc olduğunu falan nasıl anlayıp ona göre
ilgili yere kopyalıyor onu anlayamadım?

Teşekkürler.