[Pardus-kullanicilari] VirtualBox sabit diske yazarken kilitleniyor.

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
18 Eyl 2007 Sal 12:52:17 EEST

Necmettin bey elbette haklısınız ama sistemde zaten pisi ve deb paket
yönetim sistemleri tarafından kurulmuş VirtualBox sürümleri kurulu ve
sabit diske yazı yazmak dışında herşeyi yapıyorlar(LiveCDler
sorunsuz.)Ubuntuda kurarken eski modülleri temizleyeyi mi diye sordu
bende onayladım.Ama sistem yine kilitleniyor. Sorunun o eski paketten
kaynaklanan(.run) modül yada dosyalardan kaynaklandığını düşünüyorum.
Acaba bu dosyalar nasıl temizlenebilir.(.run dosyası tam kurulum
yapmadı)