[Pardus-kullanicilari] VirtualBox sabit diske yazarken kilitleniyor.

Burak bburaksezer at gmail.com
18 Eyl 2007 Sal 12:10:16 EEST

Sitesinden indirdim derken elimde vardı zamanında indirilmiş bir şey bir
daha indirmemek için onu kurmaya çalıştım. Hem konu bu değil isteyen
istediğini kurar. Sorun sanırım .run uzantılı dosyanın kurulumunun bir
şekilde başarısız(yarıda kalma) olmasından kaynaklanıyor. Ubuntu'ya
kurarken .run dosyasının yarım kurulumundan kalan eski modüllerin
silinip silinmemesini sordu sil dedim ama sorun çözülmüyor.