[Pardus-kullanicilari] Doğru tespit.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Eyl 2007 Sal 11:14:15 EEST

kusura bakmayın komşunun ufak kızı yanımda eli kolu pek durmuyor,manevi
dedesi de olduğum için hoşluklarına katlanmamız gerekiyor.Maili yazarken
maus ile oynadığı için tekrar tekrar aynı mail in devamına dönüyorum.Kaptan
ile ileri tıklayarak masa üstü menü seçeneği arkaplan yapılandırması derken
sizi İnternete bağlama işlemine getirir ve açılan İnternet Tablosunda sizin
yapmanız gereken Modem reuterinizin tanındığı kısmı seçip oluştur ardından
uygula seçenekleri ile mönitör önündeki kutucuğu işaretleyip devam
etmeniz.Ardından

17.09.2007 tarihinde Abdullah Akın <abdullahakin2004 at hotmail.com> yazmış: