[Pardus-kullanicilari] dokunmatik fare

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 22:41:01 EEST

17.09.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış:

> Merhaba..
> Çok sıkıntılı bir durumla karşı karşıyayım..
> Son bir kaç gündür Toshiba Tecra A4 dokunmatik faremin kontrolunu
> kaybettim..
> Üç dört haraketten sonra 5-10 sn tepkisiz kalıyor sonra kısa bir tepki
> verme tekrar aynı tepkisizlik
> Sağ sol tuşları çalışıyor ama imleci gezdiremiyorum devamlı ve çok can
> sıkıcı tanımladığım takılma söz konusu..
> Tasma daki ayarlar bölümden çok detaylı ayar göremedim.
> Fikre ve acil yardıma ihtiyacım var
> Şimdiden teşekkürler.

ksynaptics paketini kurun, ardından alt+F2 ksynaptics çalıştırın...
panele yerleşecektir, orada bir miktar ayar yapabilirsiniz, yazı yazarken
sorun çıkarıyorsa da ctrl+alt+p tuş kombinasyonuyla da geçici olarak
pasif duruma alabilirsiniz...

ama xorg.conf dosyanızda bir ayar yapmanız gerekiyor olabilir, detaylı
ayarlar zaten orada...

kolay gelsin...