[Pardus-kullanicilari] Pardus sürücü kurmak

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 18:31:44 EEST

 Arkadaşım
Anladığım kadarıyla Linux tabanlı Pardus da yenisiniz. Winxp gibi Parduys da
her cihazın ve her yeni eklediğiniz birimin driver CD si ile tanıtılmasına
gerek yok.Eğer kullandığınız sistem ve cihazlar beylik cihazlardan sa Pardus
bunları tarar.Neleri tanıtamadığını bize açııkça yazarsan bizde yol
gösterici mesajlarımızla soruna çözüm
sağlayabiliriz.İnternetebağlanamadığını varsayarak Pardus->Tasma
(Pardus Yapılandırma Merkezi)->İnternet ve Yerel ağ bölümünü tıkla açılan
tabloda Ağ yöneticisini tıkla akabinde açılan tabloda sol üst tarafta yeni
oluştur u tıkla ADSL modem reuter yazan tabloyu işaretle oluştu bir diğer
açılan tabloda uygula akabinde açılan tabloda bilgisayar simgesinin önündeki
kutucuğu maus ile tıkla mönitör işaretinin üzerinde yeşil okey belirdiği an
artık İnternettesin.Yine Tasma üzeri varsa Printerinide tanıtımını
yapabilirsiniz yalnız printeriniz açık olmalı ki Pardus
algılayabilsin.Msnkullanıyor ve web cam iniz varsa Kopette üzeri MSN
protokolünüzü
yaptığınızda MSN ayarlardan kamera görüntüsünüde test etmiş
olursunuz.Anlayacağınız üzere eğer enfazla bir iki hafta önce piyasaya yeni
lanse edilmiş bir ürün değilse ekstra uğraşmanıza gerek yoktur.Tabi ekran
kartınız ses kartınız ana kartınız kapalı kaynak kodlu olupta belli tekel
zihniyete hapis değilse driver aramak onun exe si bunun authorn u kafa
patlatmanıza gerek yok.Kolay gelsin
16.09.2007 tarihinde Abdullah Akın <abdullahakin2004 at hotmail.com> yazmış: