[Pardus-kullanicilari] Pardus sürücü kurmak

Atilla Aydogdu atilla.aydogdu at gmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 16:08:52 EEST

Merhaba
Konu ile alakalı olarak LG FLATRON 1710S monitörümün özelliklerini tam
olarak kullanamıyorum.
Çözünürlük 1024x768 75Hrtz den yukarısına ayarlanamıyor. Sürücüsünün linux
için olanı yok herhalde.
Bu sorunu nasıl giderebilirim.
Selamlar.

16.09.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: