[Pardus-kullanicilari] Pisi Paketi Yapmak

Armut Armut armuting at gmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 09:22:17 EEST

Pisilemeyi öğrenmek için sorceforge'dan KXML Editör programını seçtim.
Wiki'deki örneklere göre dosyaları hazırladım ve paketlemek istediğimde
aşağıdaki çıktıyı alıyorum;
( Hepsini eklemedim çok kalabalık olacak diye, dosyalara
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?t=10399&highlight=pisi+build
adresinden ulaşabilirsiniz.)

______________________________________
.
.
.
Paket(ler)in toplam boyu: 275.61 MB
Bağımlılıklar yüzünden ek paketler var. Devam etmek istiyor musunuz?
(evet/hayır)h
Kaynak
http://mesh.dl.sourceforge.net/sourceforge/kxmleditor/kxmleditor-1.1.4.tar.gzadresinden
indiriliyor
kxmleditor-1.1.4.tar.gz [önbellekte]
Kaynak arşivi saklandı:  /var/cache/*pisi*/archives/kxmleditor-1.1.4.tar.gz
Arşiv açılıyor... açıldı (/var/*pisi*/KXML Editor-1.1.4-1/work)
Kaynak yapılandırılıyor
Kaynak inşa ediliyor...
Kuruluyor...
Kurulum başarısızlığa uğradı.
Program sonlandırıldı.
Kurulum başarısızlığa uğradı.
Genel yardım için lütfen '*pisi* help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Bir hata kodu vs.görmedim.