[Pardus-kullanicilari] İnternete bağlanamadım.

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
16 Eyl 2007 Paz 23:47:22 EEST

Merhaba,

Saatin yanında bir bilgisayar işareti olmalı. Ona sağ tıklayıp "Bağlantıları
Düzenle" deyin.
Çıkan pencerede "Yeni Bağlantı Ekle" deyip çıkan kart listesinde Ethernet
Kartınızın ismini seçin ve ilerleyin...
Kartınızı bu şekilde bağlantıya hazır hale getirmeniz gerekli. Gerçi bu
kurulumda Kaptan ile yapılıyordu, tabi es geçmediyseniz.

(Eğer saatin yanında bilgisayar simgesi yoksa Pardus->Tasma->Sistem
Seçenekleri->Ağ ayarları yolunu izleyerek pencereyi açabilirsiniz)

16.09.2007 tarihinde Abdullah Akın <abdullahakin2004 at hotmail.com> yazmış: