[Pardus-kullanicilari] "Dinlenen Cihaz" ne ola ki?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
16 Eyl 2007 Paz 16:44:28 EEST

Aldığınız hata uyarını bizlerle paylaşmakla başlamaya ne dersiniz?
"Hata uyarıları alıyorum" cümlesinden tek anlaşılan hata uyarısı
aldığınız; hatayı tam olarak nerede ne yaparken veya olurken
alıyorsunuz, hatadan sonra bellek testi kesiliyor mu, hata mesajı ve
numarası var mı, varsa nedir? Bellek testini hangi ortamda ve hangi
programla yapıyorsunuz, Pardus'da mı, grafik ekranda mı, konsolda mı,
sistem kurtarma CD'si ile mi?

16.09.2007 tarihinde Deniz Ege Tunçay <egetun at gmail.com> yazmış: