[Pardus-kullanicilari] program adları

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
16 Eyl 2007 Paz 14:18:01 EEST

Ben o listeyi size Windows karşılıklarından ziyade Linux programlarının ne
olduğunu anlamanız için göndermiştim..

Örneğin;

Müzik ve Ses konusunda Windows'ta Winamp  derken karşılığında Linux'ta
Amarok yazdığını kabul edin..

Demek ki neymiş ? Amarok Linux'ta Müzik dinlemek için kullanılan bir
uygulama imiş..

Bu şekilde kullanın diye o listeyi yolladım..İşinize yaramıştır umarım..

E.Ersan