[Pardus-kullanicilari] pardus başlamıyor

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
16 Eyl 2007 Paz 13:37:40 EEST

Mehmet Bey, ben bazı şeyleri eksik yazmış
olabilirim.
Burada
http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:ATI_S%C3%BCr%C3%BCc%C3%BC_Kurulumu
yazılanları uyguladıktan sonra aşağıda Selim
Bey'in önerisini uygulayın
lütfen.
Ayrıca aşağıda anlatılanları da yapmanız
gerekebilir:
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=60983#60983

16 Eyl 2007 Paz tarihinde, Selim Tavşan şunları
yazmıştı:
sonra sistem açılmadı.
açtım.

> fglrx sürücüsünü kullanmanız için ati-drivers
paketini kurmanız gerektiğini
> hatırlatırım. bu modül o paketle geliyor.
> ardından driver kısmını fglrx, depth
kısımlarını 24 yaptıktan sonra
> konsoldan root olarak
> update-opengl ati ve update-environment
komutlarını girdikten sonra sistemi
> yeniden başlatın.
> fglrx sürücüsünü kullanmak için yukarıdaki 4
işlemi yapmak gerekiyor...

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da