[Pardus-kullanicilari] yazı kaerketri, kodlaması ve denetimi

leo windforceenergy at gmail.com
16 Eyl 2007 Paz 04:11:31 EEST

herkese iyi akşamlar öncelikle geçen ön tanımlayıcı ile ilgili sorum
için yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim  ancak ben  bir kaç şey
daha  sormak istiyorum;  şimdi arkadaşlar ben  maillerim için
thunderbird kullanıyorım yalnız mail yazarken  yazdığım metinlerdeki tüm
karekterlerin altı kırmızı çizili aynı microsoft word deki yanlış
yazılan kelimelerin altı çizildiği gibi  ama yazdığım tüm  kelimeler
imla olarak doğru bana ben yazımı yazarken yanlış kelimeleri göstersin
ama doğru olanlarıda yanlış gibi göstermesin bunu nasıl düzelte bilirim
birde şimdi ben yazdığım yazının boyutunu falan ayarlamak istiyorum ama
bunu word teki gibi sayılarla yani size ı 10 -11- 12 gibi yapmak
istiyorum BİÇİM->BOYUT  menülerine bakınca orada küçük ,büyük ,orta gibi
şeyler var ama dediğim gibi be n bunu istemiyorum bir zahmet yardımcı
olursanız sevinirim herkese kolay gelsin..