[Pardus-kullanicilari] Wine altında "iPhoto Plus 4" artık çalışıyor

sinan inan sinaninan73 at gmail.com
16 Eyl 2007 Paz 01:11:55 EEST

    Yıllardan beri kulladığım için bağımlısı olduğum "iPhoto Plus 4" adlı
imaj düzenleme yazılımını wine altında oldukça verimli diyebileceğim şekilde
çalıştırmayı başardım ve sanırım dünyada bunu ilk kez yapan ben oldum
(muhtemelen daha önce kimse bununla uğraşmadığı için).
   Belirtmekte yarar var, Linux altında bu programa alternatif  çok daha
başarılı ve gelişmiş onlarca açık kaynak kodlu yazılım var.Fakat benim gibi
farklı sebeplerden dolayı "iPhoto Plus 4"ü linux altında kullanmak isteyen
varsa bilgilerimi paylaşmaktan mutluluk duyarım

Not:Bu mailin yanlış yere gönderildiğini düşünüyorsanız lütfen Beni
yönlendirin.

sinantux_at_gmail.com                                      Sinan İnan