[Pardus-kullanicilari] "Dinlenen Cihaz" ne ola ki?

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
15 Eyl 2007 Cmt 22:35:24 EEST

Liste üyelerine selamlar.

Bir süredir, durup dururken "Dinlenen Cihaz (...)" şeklinde uyarı
penceresiyle [1] karşılaşmaktayım. Saat başı en az bir kere bu durumla
karşılaşıyorum. Bu durumun sebebi ne olabilir, nasıl çözülebilir?

Öte yandan, Pentium(R) 4 CPU 3.20GHz işlemci, 1GB ram ve Nvidia GeForce FX
5200 ekran kartında da Quake 3 bile zaman zaman, çok çok düşük FPS değerleri
veriyor. Quake 3'ün bu durumununu geçtim, ama öncelikle "Dinlenen Cihaz
(...)" şeklinde uyarının sebebini öğrenmem gerekiyor.

Saygılarımla...

[1] http://imaj.at/23012

--
Deniz Ege Tunçay