[Pardus-kullanicilari] senaryo yazma programı

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
15 Eyl 2007 Cmt 18:04:45 EEST

Seyfi bey;

Bahsettiğiniz senaryo yazma programı en başından beri Pardus'da var.
Hangi program derseniz; Openoffice - Swritter.
Size düşen ise yazarken gereken ayarları yapabilmek. Öykü, roman vb. düz
yazıya göre biraz zahmetli ancak zahmetsiz hiçbir şey olmaz. Zaten bir
senaryo da roman yazar gibi yazılamaz.
Küçük bir yol gösterme kabul ederseniz eğer; size Mahmut Tali Öngören'in
" Senaryo ve Yapım, " adlı kitabını önereceğim. Tabi bol bol, eleştirel
gözle ve ben olsam ne yapar, nasıl bir teknik uygulardım? vb sorularla
film izlemeyle ve yazılmış senaryoları okumaya devam.

                                                Mehmet