[Pardus-kullanicilari] smb4k

Erol Yiğit erolyigit at haytekbilgisayar.com.tr
15 Eyl 2007 Cmt 15:56:16 EEST

smb4k ile ağ üzerindeki paylaşımları görebiliyorum. Fakat windows (XP)
makinelerindeki herhangi bir paylaşımı bağladığımda, bağlantı
oluşturuluyor,bağlantı listesinde listeleniyor akabinde smb4k çöküyor ve
KDE çöküş bildirisi geliyor. tekrar çalıştırdığımda birkaç sn içinde
yine çöküyor. Paylaşımı umountla kaldırıp çalıştırdığımda düzgün
çalışmaya devam ediyor. Bunu pardus yüklü birkaç makineden denedim sonuç
aynı. Yalnız pardus yüklü bir başka makinedeki sambayla paylaştırılmış
dizini bağladığımda böyle bir durum olmuyor. Pardus 2007.2 ve smb4k
sürümü 0.8.4 . bu problemi araştırdım birkaç kişi daha bahsetmiş ama
sorunun kaynağı bulunamamış. Pardus testlerindede bu sorunla
karşılaşılmamış ama nedir bu problem ? smb4k gibi faydalı bir aracı
kullanamıyor olmaktan üzüntü duyuyorum lütfen yardım edin ...