[Pardus-kullanicilari] FreeBSD kurduğum diske yeniden Pardus kuramıyorum!

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Eyl 2007 Cmt 12:18:38 EEST

System resque bootable Cd yi daha önce disklerin bölüm ve uzunlukları
karıştığında indirmiştim.Taktım CD yi ilk önce MBR ı temizledim akabinde
FreeBSD bölümünü temizledim çıktım.Her ihtimale karşın güvende hissetmek
içinCd ile sildiğim bölümü winxp ile ffat32 formatladıktan sonra Kubuntu Cd
si ile başlatıp daha önce freeBSD kurmuş olduğum bölüme kubuntu kuruldu ki
Pardus daha rahat kurulur.Bu arada System resqu CD si elinde olursa sabit
disklerin üzerinde düzenleme onarım yapabildiğiniz gibi kurtarma da
yapabilirsiniz.Kolay gelsin

15.09.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: