[Pardus-kullanicilari] Ekran Frekansını nasıl öğrenirim

selim ok selimok at gmail.com
15 Eyl 2007 Cmt 00:14:46 EEST

2007/9/14, Uygar UZUNHASAN <uygaruzunhasan at yahoo.com>:

> BenQ A51 (sis anakart, dahili ekran kartı) dizüstü ne Pardus'u kurmayı
> başaramadım, sabitdiski bir türlü gösteremedim, yalnızca Fedora 7 kurmuştum
> ancak o da hiç birşeyi düzgün çalıştıramadığı için sildim, her neyse belki
> Pardus çalışan cd işimi görür diyerek çalışan cd yi denedim, ancak onu da
> harici bir monütere (kurulanda da aynı işlemi yaparak "no storege device"
> hatasını görebilmiştim) bağlayarak görüntü alıyorum. sanırım ekranın tarama
> firekansları tutmuyor (ctrl alt + - denedim tabi) hatta evdeki crt monutorum
> [...]

Görüntü alabildiginiz ortamda konsola gecip
/usr/sbin/lspci
komutunu verin. O ciktida ekran kartinin detayli bilgileri yer aliyor
olmali. Onu iletirseniz belki benzer sorunlarla karsilasmis olanlarin nasil
cözdügünü bulabiliriz. Tabii ayni seyi siz de google'a sorarak
yapabilirsiniz bir yandan :)

Iyi calismalar,
Selim