[Pardus-kullanicilari] fareyi oynattıkça gelen ses

Umut D. linuxlist at gmail.com
13 Eyl 2007 Per 20:01:25 EEST

Anakartınız ucuz bir kart mı? Muhtemelen SiS chipsetli ucuz bir kart.
Şaseleme ile ilgili problemler olabilir. Eskiden bu tip bir anakartım vardı.
Sorunu harici bir ses kartı ile çözdüm. Yani bence sorununuz donanımsal.

Benzeri bir sorunu Dell dizüstü bilgisayarım ile de yaşıyorum. Hangi işletim
sistemini
kullanırsam kullanayım bir şey dinlemiyorsam rahat duyulacak yükseklikte
bir düzenli gürültü (tıkıdık, tıkıdık gibi :P ) sürekli yükselerek belli bir
seviyeye
kadar geliyor. Müzik dinlemeye başlayınca kayboluyor, müzik bitince yavaşça
tekrar yükseliyor. Sadece kulaklıktan geliyor, hoparlörlerde yok mesela.

Diğer donanımları (güç kaynağı, yakındaki amfi vb cihazlar, dahili TV kartı
vs)
söküp deneyebilirsiniz ama ucuz donanımlarda bu tip sorunları yaşamak
normal.