[Pardus-kullanicilari] pardus başlamıyor

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
13 Eyl 2007 Per 16:19:52 EEST

Yani Ati sürücüsünü kaldırıp sonra Pisi'den
tekrar mı kurdunuz? Yoksa Open-Ati
sürücüsünü mü kullanmaktasınız tam
anlayamadım.
Eğer open-Ati kullanıyorsanız "fglrx" yerine
"radeon" yazmanız gerekir diye
biliyorum. Benimkisi öyle çünkü (ATI X550 kartım
var).
Siyah ekran için ise benim önerim, Grub.conf
dosyasındaki "vesafb:nomtrr"
ifadesindeki nomtrr yerine "off" yazıp denemenizdir.
Yani "vesafb:off".

13 Eyl 2007 Per tarihinde, mehmet şunları
yazmıştı:
> ati eax700 ekran kartımdan 3b desteği
alamadığım için ati-drivers ı
> kaldırıp yeniden kurup xorg dan ati değerini
fglrx yapmıştım
> ctrl-alt-backspace yaptığımda siyah bir ekranda
kaldım. resetledim grubdan
> sonra tekrar siyah ekran kaldı.tekrar resetleyip
ctrl-alt-f1 denedim
> olmadı. tekrar resetleyip grubda kernele xorg-safe
yazdım açılır gibi oldu
> uncompressing linux ok booting the kernel
yazısından sonra yine siyah
> ekranda kaldı. başka bir çözüm önerisi
araştırdım ama bulamadım. varsa
> yardım lütfen

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da