[Pardus-kullanicilari] program adları

Botangunoz pardus.mbg at gmail.com
13 Eyl 2007 Per 09:48:06 EEST

selamlar,
acemi bir pardus kullanıcısı olarak:

1. CPU'nun abartılı ve sürekli maximumda çalışmasının nedenini
ararken "Uyarı -  KDE Paneli"  mesajı veren program her ne ise onu
çalıştırdığımda örneğin:

"'bash' programı diğer programların çalışmasını engelliyor ya da yavaşlatıyor.
Bu programda bir hata bulunabilir, ya da çok yoğun çalışıyor olabilir.
Programın çalışmasını durdurmak ister misiniz?"

şeklinde mesajlar almaya başladım. ancak, bu programların ne olduğunu
bilmediğimden ne yapacağımı da bilemiyorum: "dur" ya da "Çalışır Durumda
Bırak"tan hangisi seçilecek! :-))

Yani:  "bash", "compiz", "webmin", "kima", "python", "xiph", "grep", "sed", "cups", "gnome" ...
ve benzeri program adlarının esasen ne programı olduğunun toplu bir listesi
var ise nerededir?

ayrıca:

"Gelecekte 'bash' isimli meşgul programların
gözardı edilmesini istiyor musunuz?

durumunda ne yapılacak?

imdat!