[Pardus-kullanicilari] CUPS durdu çalışmıyor

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
13 Eyl 2007 Per 04:57:15 EEST

Tepki vermeme derken, "cups servisi durdu" cümlesini kastediyorsanız
(yani arkasından tekrar başlamamasını kastediyorsanız), dediğim gibi
"restart"ı iki kez verince ikincide başlatır; ama ikincide de
başlamıyorsa, aklıma gelen ilk ihtimal yazıcı ekleme işlerini yetkili
kullanıcı olarak yapmış olmanız, çünkü bu durumda servis başlasa bile
root olmayınca çıktı da alınamıyor..

13.09.2007 tarihinde mehmet <parduslist at gmail.com> yazmış: