[Pardus-kullanicilari] noapic nedir? kurulum yapamıyorum :(

Harun ŞEKER sekerharun at linux-sevenler.org
13 Eyl 2007 Per 04:27:05 EEST

Selamlar...

Kurulumu minimum ayarlar seçeneği ile yapmayı deneyin ve kurulumdan
sonra sistemi açarken noapic parametresi ile açın. Daha sonrada
grub.conf dosyasını düzenleyerek sistemin sürekli noapic parametresi ile
açılmasını sağlayın.

Aynı anakarta sahip birisi olarak bu sorunu bende yaşadım. Bios
güncellemeleri fayda etmiyor. Sistemi sürekli noapic paretresi ile
açarak kullanıyorum.

Saygılarımla...
Harun ŞEKER