[Pardus-kullanicilari] exceptions.OSError [error 8],

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
12 Eyl 2007 Çar 13:14:25 EEST

On 9/12/07, Kubilay KOCABALKAN <kubilay at kocabalkan.net> wrote:

> Kesinlikle alakası var. Bu durumda Windows sabit diski kendi kullanımına
> kitler. Pardus ile bağlantı kurabilmeniz için Windows'u normal şekilde açıp,
> tekrar kapatmanız gerekir. Restart ve Hibernate yapmayın, Shotdown ile
> kapatın.

Nereye kesinlikle alakası oluyor ? EXT3 diskteki okuma/yazma olayı ile windows
diskin hibernate kapatılması ne gibi alakalı olabilir ? Sistem
açılışını bu durdurmaz
sadece ilgili diski göremezsiniz (bağlayamazsınız).Burda sorun normal sistemin
hiç açılmaması./ açılırken bir python scripting hata vermesi.

--
Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/