[Pardus-kullanicilari] exceptions.OSError [error 8],

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
12 Eyl 2007 Çar 11:26:12 EEST

Windows kullanarak Pardus bölümlerine girdiniz mi? Pardus açıkken
bilgisayarı düğmesinden kapattınız mı? Eğer bu iki sorudan birine
cevabınız evet ise, bu mesajı aldığınıza göre diskte (büyük ihtimalle)
mantıksal bir bozulma söz konusu. Mesaj listesinde "fsck" diye aratın,
kontrolün ve tamirin nasıl yapıldığını bulabilirsiniz.

12.09.2007 tarihinde Taner Kurtulus <tkurtulus at gmail.com> yazmış: